فال

فال روزانه تاروت شنبه ۱۱ شهریور «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت شنبه ۱۱ شهریور «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت شنبه ۱۱ شهریور «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت مرد دارآویز
کارت مرد دار آویز : امروز وقت آن رسیده است که با تمام سرعت حرکت کنید؛ از ایده هایی که ذهنتان را پر کرده اند استفاده کنید و کارتان را پیش ببرید. فقط باید در انتخاب حرف ها و کلمات دقت بیشتری داشته باشید و منظورتان را با آرامش و در عین حال با اعتماد به نفس تمام بیان کنید. امروز تا می توانید بخندید و از پیله ای که به دور خودتان پیچیده اید بیرون بیایید. اکنون برای شما زمان بسیار مهمی است تا قید و بندهایی که برای خود ساخته اید را رها کرده و دنیای اطرافتان را با آغوشی باز پذیرا باشید.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت ماه

کارت ماه : امروز از آن روزهای مهمی است که باید در آن بخاطر داشته هایتان شکرگزار باشید. به عزیزانتان توجه بیشتری نشان دهید و آنها را در آغوش گرفته و به آنها بگویید که چقدر برایتان مهم هستند. اگر احساس می کنید که زندگیتان دچار رکود شده و به تحول احتیاج دارد این خود شما هستید که باید اوضاع را تغییر دهید، وقتی این همه راه برای خوشحالی وجود دارد چرا باید به غمگین بودن ادامه بدهید.


فال روزانه تاروت شنبه ۱۱ شهریور «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت جهان

کارت جهان : اگر نگرشی مثبت داشته باشید جریان کارها به صورت خودکار به همان صورتی که می خواهید پیش خواهد رفت. با دوستان و همکارانتان بگویید و بخندید و با انرژی و سرحال باشید، لازم نیست همه چیز را اینقدر جدی بگیرید و برای خودتان و اطرافیانتان سخت کنید. با کمی تلاش خواهید دید که این توانایی را دارید که همزمان با داشتن لبخندی بر لب چند کار مختلف را همزمان پیش ببرید. تردیدهایی که نسبت به توانایی هایتان دارید و احساس خجالتتان را کنار بگذارید و در رویارویی با آنچه برایتان پیش می آید نقش فعال تری داشته باشید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت برج

کارت برج : امروز ممکن است تمایلی به پذیرفتن هیچ تعهد و مسئولیت بزرگی نداشته باشید. شما به طور ذاتی نسبت به آنهایی که وعده و وعیدهای بزرگ و خارق العاده می دهند نگرش چندان مثبتی ندارید و گفته های آنها را به صورت هوشمندانه ای زیر سوال می برید، اما بهتر است امروز احتیاط بیشتری به خرج دهید و به اشتباه خودتان را زیر سوال نبرید. اگر در فکر این هستید که آیا در حال حاضر مطرح کردن مسائل مادی با کسی که دوست دارید کار درستی هست یا خیر، جوابتان مثبت است.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ملکه

کارت ملکه : امروز از آن روزهایی است که حتی اگر صدها نفر دور و برتان باشند هم احساس تنهایی می کنید. به نظر می رسد که هیچ کس افکار و احساسات شما را درک نمی کند و حساسیت بیش از اندازه و احساس گرایی شما دارد باعث تنهاییتان می شود. به جای این که خودتان را از جمع کنار بکشید سعی کنید دستتان را به سوی آنها دراز کنید و با آنها همراه شوید. نقاط مشترکی که شما با دیگران دارید خیلی بیشتر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می کنید.

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : امروز باید طبیعت ماجراجو و سرکش خود را با کمی نظم و ترتیب متعادل کنید. خندیدن و خوش گذراندن خیلی مهم است، اما رسیدگی به مسئولیت هایتان نیز به همان اندازه اهمیت دارد. شما می توانید به هر دوی آنها بدون کنار گذاشتن دیگری برسید؛ در واقع وقتی کار و تفریح در حد تعادل باشند بهترین نتیجه را به دست خواهید آورد. ممکن است در طول روز با اختلاف نظرهایی مواجه شوید که برای شما ناخوشایند هستند. اما این چالش می تواند دقیقا همان چیزی باشد که برای بهبود بخشیدن به زندگی روزمره تان به آن نیاز دارید.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

 

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : شاید امروز هزار کار برای انجام دادن داشته باشید، اما تنها در صورتی در انجام آنها موفق خواهید بود که یکی یکی آنها را انجام دهید و با یک دست چند هندوانه برندارید. خودتان را با حجم کاری که در انتظارتان است وحشت زده نکنید، این تفکر تنها نقش بازدارنده ای روی عملکردتان خواهد داشت و هیچ کمکی به پیش بردن کارهایتان نخواهد کرد. جنبه مثبت اوضاع را ببینید و کارتان را طبقه بندی کرده و زمانی را هم برای استراحت در بین کارهایتان در نظر بگیرید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : امروز هر کاری که انجام می دهید سعی کنید از انجام آن لذت ببرید. در حین انجام کار برای خودتان آواز بخوانید، یا وقتی دارید خانه را تمیز می کنید با بلندترین صدای ممکن آهنگ گوش کنید. فقط خودتان هستید که مسئول حال خودتان هستید، پس دیگران را بخاطر حال بدتان مقصر ندانید و اجازه ندهید کسی کامتان را تلخ کند. تاروت شاید احساس کنید که یک چیزی از درون شما را ناراحت کرده و چالشی درونی در اعماق وجودتان جاریست، بهتر است به جای نادیده گرفتن و سرکوب کردن آن همین حالا به آن پرداخته و حل کنید.

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

 

کارت قدرت

کارت قدرت : شاید نیاز داشته باشید زمانی را در خلوت خود بگذرانید تا برنامه ریزی هایتان را به صورت مجدد مورد بررسی قرار دهید. اثراتی که دیگران و حرف هایشان روی شما دارند می تواند روح و روان شما را به بازی بگیرد. دلیلی ندارد که همیشه بخواهید همان کاری را انجام دهید که دیگران به شما دیکته می کنند، شما قدرت تشخیص لازم برای این که خودتان در مورد انتخاب هایتان تصمیم گیری کنید را دارید. 

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

 

کارت امپراطور

کارت امپراطور : امروز داشتن نظم، برنامه ریزی و کمی حس ششم تنها چیزهایی هستند که برای رسیدن به موفقیت به آنها نیاز دارید. البته این را هم در نظر داشته باشید که عمل گرایی به این معنا نیست که باید بیش از اندازه جدی و بداخلاق باشید. یادتان باشد که رسیدگی به مسائل جدی اگر نگرشی مثبت نسبت به وضعیتتان داشته باشید می تواند خیلی هم لذت بخش باشد. داشتن لبخند به روی لب هایتان می تواند کمک زیادی به پیشرفت شما بکند.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت خورشید

کارت خورشید : در ابتدای روز شما انرژی زیادی در وجود خود احساس می کنید و آماده اید به مسئولیت هایتان به بهترین شکل ممکن رسیدگی کنید؛ پس سعی کنید صبح زود بیدار شده و از اوج انرژیتان بیشترین بهره ممکن را ببرید. ممکن است مشکلاتی پیش رویتان قرار بگیرند، اما همراه با آنها فرصت هایی برای حل این مشکلات نیز سر راهتان قرار خواهند گرفت. این وضعیت زیاد طول نخواهد کشید، پس تمام تمرکزتان را روی کارتان گذاشته و بیشترین بهره را از آن ببرید.

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ارابه

کارت ارابه : امروز به نظر می رسد که زمان دارد به سرعت برق و باد می گذرد، پس بدون آن که از چیزی بترسید خودتان را با جریان آن هماهنگ کنید. البته جانب احتیاط را هم باید رعایت کنید، به ویژه این که بعدازظهر امروز ممکن است چیزی از عمق ناخودآگاهتان که خودتان حتی متوجه این که دارد آزارتان می دهد نبوده اید سر برخواهد آورد و شما را به چالش خواهد کشید. البته نباید دلسرد شوید، این بحران درونی می تواند در نهایت به تغییراتی مثبت منجر شود.

منبع: تصویر زندگی

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا